vijfde week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maurice Carballo - WaarBenJij.nu vijfde week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maurice Carballo - WaarBenJij.nu

vijfde week

Door: Maurice Carballo

Blijf op de hoogte en volg Maurice

26 Mei 2014 | Australië, Sydney

Het is alweer een week geleden dat ik voor het laatst een reisverslag geschreven heb.. De tijd gaat hier onwijs snel. Een teken dat ik het heel erg naar mijn zin heb.

Vorige week vrijdag mijn angst overwonnen door te gaan SKYDIVEN. Heel onwerkelijk en vooral tegen je instinct in om uit een vliegtuig te springen op 4,5 km hoogte, maar man wat een ervaring!!! Woorden kunnen niet beschrijven hoe gaaf het is. Raad het ook iedereen aan. Daarna goed gefeest met monte Alban. Dit is een soort tequila, maar ipv zout en citroen gebruik je bij dit shotje hete chili en een worm.. Dit raad ik jullie niet aan!! haha.

Zaterdag naar paddy's market geweest. Dit is een groot indoor market waar je veel dingen voor minder geld kan kopen.

Zondag vroeg opgestaan om voor het eerst te gaan surfen. Dit was niet zo'n succes.. De golven waren TE hoog, waardoor ik elke keer van mijn surfboard werd gesodemieterd en 20 liter zeewater naar binnen kreeg. Wel heel gaaf om geprobeerd te hebben en de volgende keer oefenen op iets kleinere golven.

Op stage gaat het zijn gangetje. Ik bel klanten, doe administratief werk en werk minstens 1 keer per week in het magazijn in Maroubra waar ik pallets label. In de pauze naar het strand om Fish and Chips te eten en van het uitzicht te genieten.

Tot volgende week !!!

ps. hieronder de link om de video te zien van het skydiven:

http://www.skydive.com.au/your-skydiving-video/JnMnklk4H_8/


  • 26 Mei 2014 - 10:27

    Frans:

    Ik word gek! Wat doe ik hier? Video is echt gaaf, nu nog een keer kijken met geluid. Wel netjes dat je nog iets zegt over je werk......

    Tot volgende week!

  • 17 Juni 2014 - 15:10

    Raymond Hedges:

    Hi Maurice,

    Iets later dan gepland, maar ik heb de video bekeken - echt heel gaaf! Hopelijk komen er nog paar blogjes aan, ben benieuwd naar je avonturen

    Gr

  • 03 Juli 2014 - 10:14

    Frans:

    Hoi Maurice,

    Het is een beetje stil de laatste weken. Hopelijk hebben ze je niets aangedaan omdat we die Australiërs hebben verslagen.

    Maar ik heb je ook gemaild op je schoolmail. Kijk er even naar.

    Groeten, Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maurice

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 1241
Totaal aantal bezoekers 4740

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: