Tweede week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maurice Carballo - WaarBenJij.nu Tweede week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maurice Carballo - WaarBenJij.nu

Tweede week

Door: Maurice Carballo

Blijf op de hoogte en volg Maurice

04 Mei 2014 | Australië, Sydney

De tweede week zit er alweer op.. Het leven gaat veel te snel hier!

Deze week voor het eerst 5 volle dagen stage gelopen.. In het begin van deze week had ik het idee dat ik alleen het weekend zou hebben om uit te gaan en om Sydney te bezichtigen. Hierin heb ik mij GELUKKIG in vergist, haha!!!!!

Maandag en dinsdag waren rustige dagen en gewoon relaxed met huisgenoten in de tuin .Ben namelijk om 17:00 klaar met stage en het is een uur rijden met de bus van Leichhardt waar mijn stage is naar Bondi Junction. Daarna vaak nog avondeten halen dus voor ik thuis ben is het 18:30. Op zich niet laat, maar het is hier om 18:00 al donker, waardoor je het gevoel krijgt dat het al 22:00 is. Hierdoor had ik het idee dat ik alleen het weekend zou hebben om uit te gaan.

Op woensdag kwam hier verandering in, doordat een huisgenoot zij dat er elke dag ergens in Sydney een feest is. Op woensdag is dat in Bondi Beach! Allebei moesten we de volgende dag om 07:15 op, maar we wilde erheen. ' S avonds een vent 's ochtends een vent dus met die gedachte gingen we naar de club in Bondi Beach. Een top avond met hele mooie vrouwen, haha. De volgende ochtend gewoon op tijd op stage!!!!

Op donderdag is er gratis entree in club Ivy. Normaal betaal je de hoofdprijs om binnen te komen. Club Ivy is een grote club met een zwembad in het midden op de bovenste verdieping. Te ziek! Die avond was er een afscheidsfeest van een huisgenoot en zijn wij met 6'en naar Ivy gegaan. Om 04:00 thuis, maar de volgende ochtend gewoon op tijd op stage!!!

De opslagruimte (warehouse) van het bedrijf waar ik stage loop verhuist naar een ander locatie. Dit betekend dat alles leeg gehaald moet worden.. Volgende week vrijdag moet alles leeg zijn. Een andere jongen die er stage loopt en ik helpen hier mee. Hiervoor is gelukkig geen zwaar denkwerk voor nodig..

Vrijdag rustig aan gedaan en zaterdag goed uitgeslapen. Zaterdag avond uitgegaan in Kings Cross met huisgenoten en vandaag naar de stad en Watson bay geweest. Zo veel mogelijk zien.

Het weer hier verschilt heel erg. ' S ochtends kan het keihard regenen en bewolkt zijn en 'S middags strak blauwe lucht met 25 graden. In het weekend was het zaterdag heel slecht weer en vandaag scheen het zonnetje.

Tot volgende week!



  • 05 Mei 2014 - 17:09

    Akkie Coli:

    Net is maar druk druk, feest feest

  • 08 Mei 2014 - 18:04

    Frans:

    Het ziet er goed uit daar. Ben benieuwd of je nog terug komt, want het is daar wel gezellig volgens mij.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maurice

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 4738

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: